Loading...

Trygg handel hos Elon


Vi følger myndighetens retningslinjer for å sikre din og våre medarbeideres helse og sikkerhet. I den forbindelse er noen av våre butikker blitt pålagt å ha fysisk stengt for øyeblikket. 
Selv om disse butikkene holder stengt har de åpent for utlevering av varer. Det betyr at du fremdeles kan handle via vår nettside ved å kjøpe varen på nett og hente i den  butikken, eller reservere direkte i butikk og betale hos butikken. Du vil få beskjed når varen din har ankommet og kan avtale direkte med butikken når varen hentes på parkeringsplassen utenfor butikklokalet kontaktløst. På den måten holder vi deg og våre medarbeidere sikre mot smitte. 

Følgende butikker har stengt, men tilbyr Klikk og Hent med utlevering

Per nå har alle våre butikker åpent.

 

Ofte stilte spørsmål:

1. Kan jeg reservere en vare i butikk og betale hos de?
Ja det kan du, butikkene våre tar imot betaling med Vipps

2. Hvordan mottar jeg varen utenfor butikken?
Våre medarbeidere overleverer varen direkte til deg, enten via vinduet, eller ved å åpne bagasjeluken og bære den inn i bilen din. 

3. Jeg har et produkt til service, hvordan får jeg varen i retur?
Den kan du hente utenfor butikken etter avtale med butikken

4. Kan butikken kjøre varen hjem til meg?
Ja, butikken avtaler gjerne hjemlevering med deg. Ta kontakt med butikken for avtale

5. Kan dere bære varen inn og montere den på plass?
Nei, pga. smittevern tilbyr vi nå ikke innbæring og montering.

6. Jeg trenger hjelp før jeg bestiller et produkt, hvordan får jeg det?
Ta gjerne kontakt med butikken, så kan de veilede deg over telefon.

7. Jeg ønsker å returnere en vare jeg har kjøp, hvordan gjør jeg det når butikken er stengt?
Så lenge varen er uåpnet kan du returnere denne til butikken etter avtale utenfor butikklokalene. 

8. Jeg ønsker å benytte meg av angreretten min på 30. dager for nettkjøp, men varen er åpnet. Hvordan returnerer jeg?
Pga. smittevern tar butikkene nå ikke imot åpnet produkter, kun uåpnet.
Åpnet produkter kan sendes i retur til oss i nettbutikken. Se mer her under punkt 8. https://www.elon.no/kjopsvilkar  

9. Jeg ønsker å handle kundeklubbtilbudet som kun kan kjøpes i butikk, hvordan gjør jeg det?
Ta kontakt med den enkelte butikk, så bistår de deg med gjennomføringen av kjøpet. 

Vil du vite mer om de nye energimerkingene? Klikk her.