Våre kundeløfter

Informasjon til våre kunder vedr. Coronaviruset

Pga fare for smittespredning av Covid-19 viruset samt usikkerhet rundt leveransetid på endel produkter, blir vi nødt til å fravike fra kundeløftene "Åpent kjøp i 30 dager" og "Annonsegaranti". Dette gjelder fra tirsdag 17. mars. Dette innebærer at vi ikke tar imot varer du har tatt med hjem for å teste. Vi kan heller ikke garantere deg samme vare eller tilsvarende vare til samme pris hvis den annonserte varen er tom. Vi vil uansett strekke oss langt for å yte deg så god service som overholdet mulig.14 dagers returrett gjelder fortsatt hvis man handler på nett. 

01 Kundekløfter_Gratis hjemkjøring

Gratis hjemkjøring til Club Elon medlemmer*

Hvis du er medlem av Club Elon tilbyr vi gratis hjemkjøring av hvitevarer og TV'er fra 50’ og oppover! 

 

*Betingelser: Gjelder hjemkjøring til gårdsplass innenfor en radius på 20 km fra butikken. Eventuelle bro- og fergeforbindelser dekkes ikke. Gjelder kun i butikkens åpningstid.

Ikke medlem? Registrer deg her

01 Kundekløfter_Åpent kjøp

Åpent kjøp i 30 dager*

Å handle hos Elon skal være trygt. Derfor gir vi alle kunder 30 dagers åpent kjøp mot fremlagt kvittering. Det er tross alt lov å ombestemme seg.

 

*Betingelser: Originalemballasje må medfølge, og produktet må være i samme stand som da det ble kjøpt. Ordningen dekker ikke hygieneprodukter med brutt forsegling (eksempelvis tannpleieprodukter, hudprodukter og kroppspleieprodukter), «in-ear»-hodetelefoner, trenings- og smartklokker, spill og programvare med brutt forsegling, produkter kjøpt med abonnement, mobiltelefoner kjøpt i butikk, kjøkken, gavekort og spesialbestillinger. Ordningen gjelder heller ikke for firmakjøp. Produkter kjøpt i vår nettbutikk har lovbestemt 14 dagers angrefrist. 

01 Kundekløfter_Annonsegaranti

Annonsegaranti*

Å ta turen til butikken for å benytte seg av et tilbud, og bli møtt av tomme hyller, er aldri moro. Det har vi i Elon full forståelse for, og derfor tilbyr vi annonsegaranti. Dersom vi ikke har produktet som er annonsert i butikk, vil du få valget mellom et tilsvarende produkt til samme pris, eller at produktet sendes til deg når det er tilbake på lager.

 

*Betingelser: Gjelder ikke produkter merket med «begrenset antall». Gjelder kun i fysisk butikk.

 

 

 

 

 

 

Våre tjenester:

02 Tjenester_Hjemkjøring

Hjemkjøring

Vi kjører gjerne produkter hjem til deg, og vi tar selvsagt med oss emballasjen. Vi kan også ordne med retur av gamle produkter når dette er aktuelt. Bestillinger gjøres i din lokale Elon butikk, eller ved utsjekk i nettbutikken.

02 Tjenester_Oppsett PCMobil

Oppsett av PC og mobil

Hvis du har behov for oppsett av PC eller mobil hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar oss av konfigureringen, slik at du får et ferdig produkt, klart til bruk umiddelbart. Hør med din nærmeste Elon butikk om tilgjengelighet og pris.

02 Tjenester_Installasjon

Installasjon

I tillegg til hjemkjøring tilbyr vi installasjon av nye produkter. Autorisert personell kommer da hjem til deg for å sikre at produktene blir korrekt og forsvarlig installert. Bestillinger gjøres i din lokale Elon butikk.

02 Tjenester_Klikk&hent

Klikk-og-hent i butikk

Vi tilbyr netthandel og butikkhandel i ett. For alle produkter i nettbutikken kan sjekke lagerbeholdningen i din lokale butikk, og reservere varene. Etter to timer kan du hente produktene (innenfor butikkens åpningstid). I utgangspunktet blir varene holdt av i 24 timer. Ta kontakt dersom du trenger mer tid før du henter.

02 Tjenester_Gjennvinning

Gjenvinning

Alle våre butikker tar imot el-avfall. Hos oss kan du levere alt fra batterier og lyspærer til gamle hvitevarer til gjenvinning.